Vrijwilligers gezocht

Thump2

Bedankt voor je interesse in vrijwilligerswerk bij Dierentehuis De Achtste Hemel.
Wij zijn afhankelijk van mensen zoals jij en de kans is groot dat jouw vaardigheden overeenkomen met onze behoeften.

Op allerlei manieren kan je ons helpen,zowel in de 8e Hemel,als thuis,van achter de pc.
Vrijwilligers die plezier hebben aan fysiek werk kunnen ons helpen bij diversen klussen, zoals het uitmesten van de stallen, konijnenverblijven verschonen en verder alle bijkomende werkzaamheden, die je rondom het woonerf en de dieren dienen te gebeuren. Na verloop van tijd en bij gebleken geschiktheid kan de rol van de vrijwilliger uitgebreid worden met meer verantwoordelijke taken, zoals het voeren en verzorgen van de dieren. Je minimum leeftijd moet 16 jaar zijn.
Indien je interesse hebt aan dit vrijwilligerswerk, waarbij je in nauw contact staat met onze behoeftige en lieve dieren, verzoeken wij je de volgende vragen te bekijken. Indien je alle vragen bevestigend kunt beantwoorden, bent jij wellicht de persoon die wij zoeken om ons teampje van fanatieke vrijwilligers te versterken.

1. Ben ik lichamelijk fit?
2. Kan ik minstens 25 kg tillen?
3. Vind ik het niet erg om ook met slecht weer buiten te werken?
4. Vind ik het erg om vieze handen te krijgen?
5. Kan ik mij verplichten om op geregelde tijden mijn werkzaamheden te verrichten?
6. Werk ik graag in teamverband?

Dierentehuis De Achtste Hemel verwelkomt ook graag vrijwilligers die ons op een andere wijze zouden willen ondersteunen, door bijvoorbeeld voor te flyeren, evenementen te organiseren of op een andere wijze weten bij te dragen om onze naamsbekendheid te vergroten en fondsen te werven.

Ook kunnen we altijd vrijwilligers gebruiken,die graag iets vanaf de pc kunnen beteken voor ons.

Neem alstublieft contact met ons op indien je van mening bent op deze wijze je steentje bij te kunnen dragen aan onze stichting en ons tehuis met al haar bewoners. Wij zien uit naar jouw verrassende ideeën en initiatieven.

Wie zoeken wij:
Betrouwbare dierenliefhebbers die graag belangeloos de handen uit de mouwen steken om hun steentje bij te dragen voor alle dieren in Dierentehuis De Achtste Hemel.

Indien wij je interesse gewekt hebben, dan horen wij graag van je.

Zie “Contact”.

Eén gedachte over “Vrijwilligers gezocht”

Reacties zijn gesloten.