Geen fotobeschrijving beschikbaar.

Update 31-5-2019

En ook weer intens verdriet…

Lieve kleine dappere Polleke,

al zolang mocht je bij ons zijn, met je kleine lijfje was je een groot deel van de familie,
iedereen was dol op je.
Een jaar geleden werd je ziek, maar je vocht dapper door en leek alles te overleven,
zelfs het Rhd2-drama.
En toch kwam je tijd, hoe graag je ook wilde blijven genieten.
Opeens gaf je lijfje het op.

Red wist ook hoe graag je wilde blijven leven en is ontroostbaar.
Lieve kleine vriendin, wat laat je een leegte achter voor ons.

Dag dapper meisje, rust zacht. <3

Update 15 maart 2019

Blinde senior en weduwe Polleke en haar pluche vriendje. ?
Alle nieuwe konijnen genieten enorm, zo ook Polleke op haar manier.
Polleke heeft e.culicuni gehad, waar ze deels van is hersteld, maar nog steeds wel eens haar evenwicht kan verliezen. Dit in combi met haar blindheid maakt dat ze geen levend vriendje meer kan hebben, iets wat we juist zo belangrijk vinden, dat konijnen samen kunnen zijn.

Maar Polleke is helemaal tevreden met haar pluche vriendje.
Ze wast hem en ligt lekker tegen hem aan. ?
Als het mooi weer is verhuist ze overdag lekker naar buiten met haar vriendje, of mag ze zelfs in haar eigen grastuintje grazen.
Beetje jammer vindt ze dan wel, dat haar vriendje niet mee graast.?

Update: 10 mei 2018
Bruce en kleine blinde senior Polleke waren direct verliefd.
Ook Polleke was inmiddels weduwe geworden, dus een echte match made in heaven.

Update april 2018
Willem is helaas op 9 april overleden. Polleke is gekoppeld aan Bruce, die zijn grote vriendin Klaver verloor op 19 maart.

***

Kokkie (Polleke) is samen met Peppie (Pepijn) een aantal jaren geleden naar de Achtste Hemel gekomen.

In hun verleden werden ze liefdevol behandeld in een gezin waar ze, door financiële omstandigheden, helaas niet konden blijven.

Helaas is Peppie overleden,maar gelukkig heeft Polleke nu een nieuw vriendje aan Willem gevonden. Hoop dat ze nog lang van elkaar mogen genieten.

Het verhaal van Willem:

Mijn naam is Willem (geboren in 2012) en zat bij een fokker in een hokje.
Niemand wilde me hebben, omdat mijn kleur niet populair is.
Ik voelde me erg ongelukkig en kon mijn oren niet geloven, toen Hanna me mee wilden nemen, samen met nog 4 andere vriendjes van me!

Bij aankomst in mijn luxe tuin, naast de ex-slachtnijn-vriendjes de Daltons, kon ik mijn enthousiasme niet meer beheersen.
Ik ging helemaal uit mijn dak en heb Hanna gelijk in mijn hart gesloten.
Ik vond mensen niet zo leuk, maar nu gaat mijn hartje tekeer als ik haar zie lachen om mijn geluk! Maakt me zó blij!

Snap ‘t eerlijk gezegd nog niet zo goed, dat ik hier echt mag blijven wonen, maar ik geniet er gewoon van. Life is good, onverwachts!

Ik hoop wel dat ik virtuele ouders krijg, zodat ik hier nog héél lang kan blijven wonen.
Mijn vriendjes en ik krijgen de beste voeding en veel diertjes krijgen medicatie, wat elke dag veel centjes kost, dus fingers crossed voor mij en de anderen, dat de 8e Hemel nog héél lang bestaat.