Geen producten in de winkelwagen

Bo

04-05-2020

Meer dan een week geleden ging je heen, maar nog steeds kan ik de rust niet vinden je afscheid te schrijven Bo.
Maar ik wil je loslaten nu…

De oude garde verdwijnt langzaam, waarin jij een grote rol speelde.
Je was de eerste officiële stichting-kat.
Afkomstig uit het asiel, waar je als langzitter kansloos was.
Je was suikerpatiënt, niemand wilde je.
Je mocht lekker komen genieten van je leven bij mij en dat deed je!

Je genoot enorm, niemand kon zo dankbaar liggen als jij lieve Bo, genietend van de zon (foto), de vrijheid én het lekkere eten, ook favoriet op je bucketlist.

Je lijf kreeg zoveel mankementen, maar jij bleef vasthouden aan het leven.
Alsof je elke seconde wilde voelen.
En opeens was je lijf op.
Mijn worst scenario, tijdens de maandelijkse klussendag.
Geen ruimte voor verdriet, geen tijd voor een rustig afscheid.
Maar misschien was dat juist wat jij wenste…
Op jouw manier, zonder poespas.
De laatste minuten mochten we even bij je zijn, alsof je zelf de regie in handen had.
Het was goed zo ventje, maar wat doet het pijn je te moeten missen.

Rust zacht mooie jongen en geniet weer met je vrienden Dibbes en Zen, zoals het altijd was.
Voor eeuwig.❤️

———————————————-

Voor wie Bo niet kennen, hieronder zijn verhaal:

Bo is een geweldig leuke kerel (in augustus 2014 nog van Dierenopvang ‘t Heerveld) en ik had de eer hem te verzorgen in de 8e Hemel, terwijl hij zoekende was naar een forever home.

Hij is heel sociaal, leuk, grappig, lief en mooi.
Kortom, alle ingrediënten die je wensen kunt aan een lief poeskind. Hij vindt alles goed en kan goed goed met andere katten omgaan. Ook honden vindt hij geen punt.

Bo heeft alleen suikerziekte en moet 2x daags insuline hebben, wat hij ook gewillig laat gebeuren.
Het kereltje durft  te sproeien, moeilijk gevalletje om plaatsje te geven elders daardoor, terwijl het lieve ventje het zó verdiende.

Uiteindelijk hebben wij hem zijn forever home aangeboden en mag hij lekker hier blijven genieten.
En dat doet hij zó,genieten!

Vanaf de eerste dag voelt hij zich thuis in de 8e Hemel.
Heerlijk buiten zijn, en een aai komen halen als hij daar zin in heeft, alle ingrediënten op zijn bucket-list worden vervuld, puur genot.
Inclusief nog af en toe een sproei-actie!