8-1-2018 Patientje Poessie

Langzaam wennen…

Onze nieuwe bewoner,patiëntje Poessie. <3Kennen jullie zijn verhaal nog van onlangs?Zijn lieve baasje zit in schuldsanering en moest vanwege de hoge kosten omtrent de gezondheid van Poessie afstand doen.Afgelopen vrijdag is Poessie gearriveerd,gebracht door zijn baasje en zijn lieve begeleidster.Hartverscheurend vond ik 't,zóveel liefde tussen die twee…Zijn baasje gedroeg zich ontroerend dapper en zijn woorden 'hij kan 't niet beter treffen',deden goed.Ondanks de verdrietige situatie blij dat we dit mogen en kunnen betekenen voor hen.Poessie vindt 't nog erg spannend,maar komt helemaal goed.In alle rust mag hij het tempo bepalen en stap voor stap de 8e Hemel gaan ontdekken. <3Voor wie het aangrijpende verhaal van Poessie niet kennen:https://www.facebook.com/dierentehuisdeachtstehemel/photos/a.551566404997443.1073741828.551554418331975/940867392734007/?type=3&theaterVoor iedereen die Poessie steunt,dank jullie wel! <3

Geplaatst door Stichting Hanna, Dierentehuis de Achtste Hemel op zondag 7 januari 2018

Onze nieuwe bewoner,patiëntje Poessie.
Kennen jullie zijn verhaal nog van onlangs?
Hartverscheurend vond ik ‘t,zóveel liefde tussen die twee…
Zijn baasje gedroeg zich ontroerend dapper en zijn woorden ‘hij kan ’t niet beter treffen’,deden goed.

Poessie vindt ’t nog erg spannend,maar komt helemaal goed.