13-09-2020 Lieve dove Luna (11 jr) is zó ongelukkig

Kansloze Luna… 🙁

Lieve dove Luna (11 jr) is zó ongelukkig…..Ze verblijft nog steeds in asiel Dierenopvang 't Heerveld.Ze wil niets liever dan geliefd zijn en geborgenheid voelen voor de rest van haar leven.Zullen wij haar dat geven?Ik vraag jullie alleen om hulp, helpen jullie mee?We hebben in de Achtste Hemel een gesloten afdeling, waar ze toegang kan hebben in een veilig omheinde buitenren, waar wij haar wellicht een mooie toekomst kunnen geven.Op dit moment woont oude Poekie (21jr) daar met invalide Moessie.Luna wordt vooral niet begrepen door andere katten, omdat ze zo hard miauwt door haar doofheid, maar Poekie is inmiddels ook doof en doet hetzelfde, Moessie daarentegen is dit geluid daardoor al gewend.Mijn gevoel zegt dat er een match kan zijn en daarom wil ik Luna zo graag een kans geven!Ik wil alleen open zijn met jullie…Ook wij voelen de financiële zorgen van deze tijd.Voorheen draaiden we maandelijks quitte, momenteel moet er elke maand geld bij.Onze grootste wens is dat alle dieren virtuele ouders hebben, om de vaste kosten te betalen, maar in de praktijk is dat nog steeds niet haalbaar.Om Luna een toekomst te geven, gaan we op zoek naar virtuele ouders voor haar of één van de andere dieren.Helpen jullie mee?Delen is ook een vorm van hulp.🙏Een andere vorm van steun is uiteraard ook welkom!Samen sterk en alles voor Luna? 🙏❤️We hopen haar snel te kunnen ontvangen, zodat ze haar bewogen leven snel achter zich kan laten en kan genieten van de rust die ze zo nodig heeft én verdient!Meer over virtueel ouderschap: http://www.stichtinghanna.nl/index.php/virtuele-adoptie/Voor eenmalige donaties: https://tikkie.me/pay/StHanna/gWQUmeNYb7uBPnbUZok6rsVoor wie Luna niet kennen: https://www.facebook.com/dierentehuisdeachtstehemel/photos/a.552776654876418/1742473392573399/?type=3&theaterLuna is in het 1e deel van het filmpje te zien in het begin van haar verblijf in asiel Dierenopvang Het Heerveld.In het 2e deel van het filmpje is Luna door haar ziekte in quarantaine geplaatst. Nu zij weer beter is kan zij echter niet meer terug in de grote kamers van de opvang en voelt zij zich erg eenzaam en verdrietig.

Geplaatst door Stichting Hanna, Dierentehuis de Achtste Hemel op Zondag 13 september 2020

Ze verblijft nog steeds in asiel Dierenopvang ’t Heerveld.
Zullen wij haar dat geven?
Ik vraag jullie alleen om hulp, helpen jullie mee?

Op dit moment woont oude Poekie (21jr) daar met invalide Moessie.

Ik wil alleen open zijn met jullie…
Ook wij voelen de financiële zorgen van deze tijd.
Voorheen draaiden we maandelijks quitte, momenteel moet er elke maand geld bij.
Helpen jullie mee?
Delen is ook een vorm van hulp.🙏

Een andere vorm van steun is uiteraard ook welkom!
Samen sterk en alles voor Luna? 🙏❤️

Meer over virtueel ouderschap: http://www.stichtinghanna.nl/index.php/virtuele-adoptie/

Voor wie Luna niet kennen: https://dierenasiels.com/dier/B7AFC859-E24A-D7EE-A7A9CF04DB0FD5FB